Mooie start voor FIS in 2016

21 januari 2016

Jaarlijks wordt bij de klanten van Facilicom Integrated Services (FIS) te Huizen een klanttevredenheidsonderzoek gedaan. FIS is gericht op continue verbetering en is daarom ook zeer geïnteresseerd in de mening en wensen van de klant. Alleen op deze manier wordt duidelijk hoe de kwaliteit van de geleverde dienstverlening wordt ervaren en waar gerichte verbetering nodig is.

Klanttevredenheid 2015
De huidige klanten van FIS hebben aangegeven zeer tevreden te zijn met de dienstverlening en FIS is daar zeker trots op. Uiteraard worden de resultaten ook geanalyseerd, om te bekijken waar eventueel nog verdere verbetering mogelijk is.

Nieuwe klanten
Na een positieve afsluiting van het jaar 2015 gaan in 2016 nieuwe klanten van de dienstverlening van FIS gebruik gaan maken (onder andere tankstations). Deze klanten zorgen naast uitbreiding van het klantenpakket ook voor een uitbreiding van de dienstverlening.

Elk bedrijf heeft weer een andere 'core business' en vraagt ook om een andere aanpak of nieuw soort dienstverlening. Denk bijvoorbeeld aan het onderhouden van kogelwerende ruimtes (beglazing) en schuifdeuren, etc. Het aantal medewerkers binnen de organisatie groeit en de specialisaties binnen de dienstverlening worden steeds verder uitgebreid.

Dit betekent een mooie start voor FIS in 2016.